domingo, 9 de octubre de 2011

NOVES TECNOLOGIES PER A NOUS APRENENTATGES

Aquesta primera setmana em pogut analitzar quins dos mons trobem dins l’entorn personal d’aprenentatge (PLE) : Món presencial i món virtual. Es diu, que l’educació del món virtual ha sorgit com un intent de donar respostes a les noves demandes socials que l’educació del món presencial no ha pogut atendre.

Encara em falta sabre  molt més sobre el tema i llegir diferents opinions per poder treure la meva però crec que totes dues formes educatives es poden beneficiar mútuament.

També em començat a fer un esquema per poder veure l’evolució que ha tingut l’escola del S.XIX a l’escola del S.XXI . Al segle XIX parlem de l’escola tradicional, es potenciava  el memoritzar no tenia importància l’entendre . En canvi ara, ens referim a l’escola nova fomenta l’activitat física i mental, respecta la espontaneïtat del nen.

Com em dit a classe, la clau d’un bon mestre és aquell que té bones preguntes no començant dient respostes, i l’activitat finalitzarà quan l’alumne tingui una bona resposta.

“EDUCAR ES HUMANITZAR, NO INSTRUIR”  (Nélida Zaitegi)

No hay comentarios:

Publicar un comentario